Avantajele noilor case de marcat cu jurnal electronic
Uncategorized

Avantajele noilor case de marcat cu jurnal electronic

Noile case de marcat cu jurnal electronic sunt obligatorii de la începutul lunii noiembrie pentru toate firmele care comercializează bunuri sau servicii cu amănuntul către populație.

După achiziție, fiscalizare și instalare, noile case de marcat aduc o serie de beneficii pentru comercianți, dar și pentru clienții finali.

„Cea mai importantă diferență este legată de modul de transmitere a informațiilor către instituțiile de administrare fiscală. Fișierele .xml trebuie extrase din casa de marcat, puse pe un calculator, extras un fișier pdf inteligent, semnat cu un certificat digital calificat și trimis către ANAF prin formularul A4200”, spune Florin Băjan, director general Zeus Service, unic distribuitor al caselor de marcat Daisy Tech în România.

Noile case de marcat cu jurnal electronic Daisy Tech au baterie încorporată și sunt echipate cu wi-fi și bluetooth pentru a permite direct transferul datelor la ANAF, când serverele vor fi funcționale.

„Modelele Daisy sunt modele făcute cu tehnologie de ultimă generație. Modelele Compact S și M au încorporat un acumulator LI-Ion de 3.7 V la 2000 de mAh. Acest lucru permite ca, atunci când nu avem curent, să putem să încărcăm casa de marcat la un power bank”, spune Florin Băjan, director general Zeus Service, distribuitor Daisy Tech.

De asemenea, folosirea vechilor case de marcat presupunea ca fiecare comerciant să păstreze rolele-jurnal pentru doi ani în spații special amenajate, potrivit legii. Jurnalul electronic elimină acest inconvenient, datele fiscale fiind stocate pe cardul de memorie.

„Pentru casele de marcat Daisy pe care noi le comercializăm, SD-cardul  jurnalul electronic  are 8 GB. Acest lucru permite memorarea până la 1.200.000 de bonuri. Acest număr este suficient pentru un magazin, fie el mic, mediu sau mare” – spune Florin Băjan, director general Zeus Service.

Un alt avantaj al caselor de marcat Daisy cu jurnal electronic este faptul că antetul se poate modifica de 16 ori. Asta înseamnă că dacă un comerciant schimbă adresa sediului sau devine plătitor de TVA, el poate face acest lucru foarte rapid. După trimiterea notificării la ANAF și primirea confirmării, tehnicianul de service poate înlocui antetul fără nici un altfel de cost suplimentar.

Astfel, prin achiziționarea caselor de marcat cu jurnal electronic, comercianții nu vor scăpa doar de amenzile între 8.000 și 10.000 lei, ci vor putea beneficia de toate avantajele aduse de tehnologia de top integrată în noile dispozitive.

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *